19 Ocak 2007

Seni Beklerken

Bir komşumuz vardı Nilüfer abla . Daha evliliğimin ilk yılında hamile olduğumdan şüphelendiğim bir sırada demiştiki bana: " Bak Elif'çim çok iyi düşün. Hayatta herşeyden vazgeçersin. İşinden sıkılırsın çantanı alıp çıkarsın, arkadaşından artık hoşlanmıyorsundur görüşmezsin olur biter, hayatta yaptığın pekçokşeyden vazgeçmek senin elindedir. Ama annelikk.. annelik bir ömürboyu.. Bundan yok geriye dönüşü.Bu çok yorucu bir şey büyük soromlulukmuş vazgeçtim diyemezsin. Büyüdüğünde görüşmesenizde, konuşmasanızda uzakta da olsa sen heppp annesin ."
Bu konuşmanın üzerinden 6 yıl geçmişti. 2005 yılının Şubat ayıydı malum soğuk . Oysaki yüzümden yalın fışkırıyordu. Az önce evde test yapmış ve sonucunda çift çizgi çıkmıştı. Biri biraz silik çıkmıştı sanki. Hemen tlf a sarılıp " abla test yaptım ama 2. çizgi net değil var mıdır sence?" karşılığında aldığım ses heyecanlanmıştı .Kızım delimisin siliği neti olmaz gözle görülebiliyorsa çizgi varsa vardır.Sen hamilesin!!!!::)))" Yupppii işte onaylanmıştı ve ben hamileydim. Fadıl a nasıl söyleseydim acaba.. Haftasonu dışarda yenecek romantik bir yemek? yok o çok uzun. Hemen ertesi gece olsun. Aman Boverr 24 saat beklemem lazım sabredemiycem .şimdi içeri gir ve söyle ama nasıl ! Ayaklarım yatakodasından koridora yola çıktı bile çok az vaktim var karar ver çığlık mı atmalı , boynuna mı sarılıp tebrıkler baba oluyorsun mu demeli. Son iki adım. Ve elimi uzatıp o kadar romantik şeyi bir kaç saniyede düşündükten sonra neyaptım beğenirsiniz. Elimi uzatıp dedim, elinimi tuttum hayırr......... Çünkü elimde basit bir idrar testi .

"Bak hayatım burda ne var" !!!!!!!!!!!
"Bu ne?"
"Testtttt"
"Ne testii"
"İdrar"
"Ne!! bu şey şimdi sidikli mi?!!"
"Evet ama bu önemli değil kii. Hamileyim onu demeye çalışıyorum"

İşte biraz garip bir üsluplada olsa söylemiştim. O baba bense anne olacaktım ya önemli olan bu . Biz karı koca romantizmi pek beceremiyoruz galiba. Bir keresinde evlilik yıldönümümüzde evde hoş bir masa hazırlayıp mumları yakıp karanlıkta karşılamıştım kocamı . Kapıyı açınca dediği şeye bakar mısınız. Aaaa hayatım elektrikler mi kesik... ::(((( Hoppaaa gitti bütün romantizimm.. Mumlar söndü. Hey dedim Edison amcaaa .Ben şimdi sana mı kızayımmm kocamamıı.. Neyseee. Nerden girdim bu konuyaaa.

Evet hamileyim ve hemen ertesi gün dr a gidilip kan tahlili yaptırmak lazım. Olayı tıbbi bir evrakla tescil etmek istiyorum. Uludağ tıp Fakültesinde Gürkan Bey'e gidiyorum kontrole . 4 haftalık anne adayıyım. 7. hafta da kalp atışlarını duymamız gerekiyor. Allahım lütfen şu 3 hafta çabucak geçsin.Çok heyecanlıyım. Dr dan çıktığımda kendimi farklı hissediyorum. Yolda yanımızdan gelip geçenler bilmiyorlarki yandaki arabada özel bir insan var. İçinde henüz daha bir emriyoda olsa canlı taşıyor. O artık farklı önünde uzunn bir 8 ay var. Kendine çok dikkat etmesi gerekiyor. Sağlıklı beslenmeliydi ve herşeyden önce eve gidip hemen internetten gebelikle ilgili sayfaları kurcalamalıydı ki elindeki ultrason görüntüsüyle nettekileri karşılaştırsın. Bebeği şu an ne evreler geçiriyor hangi organları gelişiyor öğrenmeli. Okadar çok öğrenecek şey varki... Ne garipp.. İçeride çalışan bir sürü işçiler var habire yeni hücreler yapılıyor,makinalar sürekli..sürekli çalışıyordu........

Hiç yorum yok: